cevriyeee inşallah pazar günü sınavım dersler güzel gidiyor ama o heyecan stres çok zor u dönüşü var yokuş kalkış var paralel park var 25 m geri gitme var L park var 2 güzergah var sınav günü kura çekip hangi güzergahtan gidilecek söylüyorlar 1 derseler birden 2 dersler gidiyorsunuz bu iki güzergah olayı da yeni çıkmış ya ikisinde derste çalıştırıyorlar 40 dkada parkları yapıp güzergah gitmen gerekiyormuş inşallah bu sefer geçerim çünkü stresi gerçekten beni bitiriyor hem maddi hem manevi olarak kalınca da ayrı ücretle ders alıyorsun 2 ders devlet zorunlu tutuyor dediler 3500 istediler sınav ücretiyle beraber 4 derse de 4500 kursa verdiğim ücret 13 bindi geçen sene 27 aralıkta sınavlara ayrı ücret hepsi maddi anlamda da sıkıntı manevi anlamda stresi uykularımı kacırıyor