Şu an hala daha elim ayağım titriyor kızlar oğlum 17 aylık son bir aydır ağladığı zaman nefesi kesiliyor küçükken böyle bir problem yoktu ama şimdi çok uzun saniyeler nefessiz kalıyor dudakları morarıyor bugün yine basit bir şekilde düştü ağlarken kolları düşecek kadar ağladı nefessiz kaldı artık acilen bir doktora görünmesi gerekiyor ama hangi poliklinik bakar bilmiyorum veya neden olur bir bilginiz var mı çok tedirginim artık sürekli gözüm üstünde en ufak şeyde bile aman ağlamasın da nefessiz kalmasın diye peşinde geziyorum psikolojim hiç iyi değil