Dr gittik göz kayması olduğunu söyledi hipermetrop gözlük verdi 4 ay sonra gelin dedi arkadaşlar bu durum başınıza geldi mi ve kaç yıl sürdü gözlüm serüveni bu hafta başka doktora da gideceğim göz tembelliği için kapama vermedi doktor Türkiye hastanesindeki doktor hiç bir şeyi yok dedi Çapa devlete gittik var dedi