Mavimtrakk Merhabalar. Bebeğim çarşamba günü hipospadias ve gözyaşı kanalı ameliyatı olacak. Gözyaşı kanalı 10 dk sürermiş ama hipospadias yani peygamber sünneti 2 saat sürecekmiş. Daha önce bebeği bu ameliyatı olan var mı nasıl geçti süreciniz?
gokcen_ Mavimtrakk Geçmiş olsun canım.Üstte kalsın ,oğlum olmadı ama 3-4 ay sonra olacak.grupta yazılmıştı daha önce olan vardı.Sizinki ileri seviye galiba ,bize de 2-3 saat sürecek denildi.
Mavimtrakk gokcen_ teşekkür ederim,eğrilik var birde delik biraz aşığıda. Olduktan sonra size yazarım
gokcen_ Mavimtrakk Evet bizde de eğrilik var ,öncesinde endokrinden test isteyeceğiz dediler.İstediler mi sizden ?