Kv yazmak bence sey gibi yani o soze bile layik degil benim icin. Mesela sorsalar bisey diyecegim ama ismini soylesem kimse anlamaz onun icin parmaklarimi kullanmak enerjimi harcamak istemem o yuzden kv kisaca yani igrenirmiscesine boyle ay attim kv bitti 🤣🤣🤣