Uccanli22 Kızlar namaz kıldığım için oje süremiyorum ama tırnağımı kırmızıya boyamak istiyorum aklıma kına geldi sadece tırnağa ama bide keçeli kalem geldi 😅 ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var 🌸
Ballilokmam11 Uccanli22 yani neyle renklendirirseniz yine de her abdeste temizlemeniz lazım adet olduğunuz arada surseniz
mhtpdrmz Uccanli22 regl dönemlerinde oje kullanmak 😂 namaz kılıyosun madem tek yapabileceğin bu bence
Duriskonunannesiii Uccanli22 tek bildiğim ve kızıma oje diye aldığım prensesler için oje diye bir şey vardı migrosta su geciriyor suruyorsun elini yıkayınca çıkıyor sırf isteği geçsin ve aseton kullanmak zorunda kalmasın diye almıştım bayağı götürdü bizi 😁
lapsekicesmesi Uccanli22 eğer kınayı güzel hazırlarsan rengi çok güzel oluyor ben de ayağıma yakmıştım ramazan bayramı arefesinde daha duruyor
Kitsu Uccanli22 ne kullanırsanız kullanın her abdwst aldığınızda çıkarmanız gerekicek. Helal ojeler varmış (!) abdest geçiren de ben inanmıyorum
Uccanli22 Kitsu baktım onlara ama inanmadım bende ya. Ne bileyim mesela keçeli kalemle boyamak nasıl olur sağlığa zararı olur diye korkuyorum sadece
almira35 Kitsu testi basit. Ojeyi bir kağıda genişçe sürün üzerine su dökün.eger tam altı islandiysa su geçiyor demektir.
Beyninizikullanmakucretsizdir Uccanli22 regl olduğun günlerde hevesini alabilirsin ☺️ onun dışında kına olabilir.
aylaa26 Uccanli22 saçma gelebilir ama cocuklar için ojeler var suyla temasta direk çıkıyor yıkanabilir yani sürüp abdest alırken yıkayarak çıkarabilirsiniz aklıma böyle bir fikir geldi 😅
elanur798_ Uccanli22 benimde hoşuma gidiyor renkli ojeler ama bende süremiyorum boş wer sürme zaten 🤗
Blackcloud Takma tırnak kullan, abdest alırken çıkarırsın ama çok uğraştırır. Uğraşırım dersen böyle dene.