tsmutter Doktor kontrolümüze gittik dün ve yüzündeki sivilce gibi ucu beyaz kızarıklıklar için doktor iğne, fucidin krem ve antibiyotik şurup verdi. Henüz şurubu vermedim ama 17 günlük bebek için normal mi bu? Hiç vermek istemiyorum 🥺
Kuzularinanasi tsmutter ne sebeple yuzunde cikanlar acaba..biraz fazla sanki hem igne hem antibiyotik…
Birminikaslan tsmutter iyi de buna antibiyotik ne alaka biz de krem kullandık ama yanakları çok kötüydü ki geçmedi de zaten.. anca 6 7.aydan sonra düzeldi kendi kendine çok giydirmeye hava alsın bi de nemlendirici krem
Bebekanneesi tsmutter asla kullanmayın derim benim bebeğime de verdi idrarda enfeksiyon var diye kullandım çocuğumun el ayak parmakları soyuldu özele gittim doktor ne mantıkla bu bebeğe antibiyotik verilir dedi gerekir ise yatış yapılır zaten ama antibiyotik için çok küçük demişti Allah bildiği gibi yapsın o doktoru antibiyotik yan etki ateş yaptı bebeğime kusma ishal yaptı bu tarz durumlarda tek doktor ile kalmayın çünkü çok küçük
tsmutter Kuzularinanasi herkes bebek aknesi onlar geçer diyor ama doktor mikrop kapmış dedi. Açıkçası çok da tecrübeli doktor, benim kendi bebeklik doktorum… ama içim hiç rahat değil
Kuzularinanasi tsmutter yaniltmak istemem ama bi baska doktora daha danisirdim ben olsam.antibiyotik sonucta öyle basit bi ilac dgl.
hepyerdeyizz tsmutter Bebek aknesiyle arasında fark olur bilirsin . Benim bebeğim sıcaktan okuyir genelde hiç sıcağı sevmiyor
tsmutter Eymencvk dün iğneyi sorgulamaya fırsat kalmadan yaptırmış olduk. Ama şuruba başlayamadım içim rahat değil
Eymencvk tsmutter yani bu bebek isilik gibi gözüküyor ne olursa olsun bu zaman kdar yaşına gelmeden gıram ilaç yazmadı doktorlar 1 yasından itibaren enfksyin dayanıklı bişy varsa ancak o zaman antibiytk verdiler o antibytk kremi ne sebebple sürecekmişsiniz daha da beter eder kullanmayın ılık su ile temizleyin krem kullanılcaksada o madecasol troys gibi olmalı kantron yağı olabilir yani enfksyon olan bi cilt degl bu
annesininbalpetegi tsmutter yani yanıltmak istemem ama benim bebeğimde de buna benzer vardı bebek aknesi dedi doktor ilaç değil gül suyu ile silersen geçer dedi ben de onun dediği gibi temiz bir pamuğa döküp sildim. Tabi öncesinde ılık su ile güzelce temizledim sonrasında da gül suyu ile hafif hafif tampon hareketleri ile sildim iki üç güne kalmadan bayağı geçirdi
annesininbalpetegi tsmutter göz kapağının üst tarafındaki kızarıklık da doğum lekesi olabilir bazen egzama gibi pul pul olabiliyor o benim bebeğimde de var bence başka doktora danışın derim. Ama bi temizleyin. Sakın anne sütü sürün faydalı diyenlere de aldırmayın. Anne sütü yağlı olduğu için gözenekleri tıkıyor ve daha çok bebek aknesine neden oluyor
2_oglanannesi tsmutter daha neler ya. 17 günlük bebeğe neler vermiş. Canım senin bebeklik doktorunmuş taa napcan yeni nesil bir sürü doktor var. Eski doktorlar ilacı yaz gönder başka bi halt bilmez. Kesinlikle başka bi doktora danışın
tsmutter Eymencvk ben doktor kontrolüne gitmeden sıcaktan olduğunu düşünüyordum doktor öyle deyince kalakaldım zaten 😔 bebeğime boşuna iğne yaptırdım
tsmutter annesininbalpetegi göz kapağındaki doğum lekesi ucu beyaz olan kızarıklıklar için verdi doktor ilaçları ama ben de sanırım birkaç gün sadece temizleyip nemlendireceğim içim hiç rahat değil boşuna iğne yaptırdım bebeğime korkunç kötü hissediyorum zaten 😔
Birkimseee annesininbalpetegi benim bebeğimde de var göz kapağında krem vs. Hiç kullanmadık bazen pul pul oluyor alerjik bünyeye sahip siz ora için bi şey kullandınız mı
annesininbalpetegi tsmutter kendinizi suçlamayın lütfen bazen insan ne yapacağını bilemiyor. Benim de bebeğimde bebek aknesi olmuştu aile hekimi bize anne sütü sür çok çok iyi gelir dedi onu dinledim sürdüm daha da arttı. Başka bir doktora gittim ona söylediğimde kesinlikle yapmamam gerektiğini söyledi ve ılık su ve gül suyu tavsiye etti. Çabucak geçirdi. Zamanla da geçiyor elbette
Eymencvk tsmutter tamam üzülmeyin ama bşy kullanmayın mikropluk bşy değil o duş aldırın kalın giydirmeyin hava alsın yüzü yani doktor gereksiz antibytler vermiş o zaman bi cildiye ckın en iyisi bence bu daha doğru
tsmutter Birminikaslan ilaç krem mi kullandınız yoksa nemlendirici mi ve herhangi bir nemlendirici olur mu? Vücudu için eczacı önerisiyle mamaaura aldım ama..
Birminikaslan tsmutter ilk nemlendirici başlamıştım. Sonra geçmedi kortizonlu krem başladı doktor ama o da fayda etmedi en iyisi bence mustelanin bir stik tarzı kremi var oydu o biraz olsun yatistirdi .küçücük bir şey ama bayağı bereketli. Sonra ne olduysa 6.aydan sonra kendi kendine geçti