mervee123_ Kızlar bebeğim 2 aylık emziriyorum galiba üşütüm bu süreçte nane limon yada ıhlamur çayı içmek sıkıntı olur mu bilen varsa bilgi verebilir mi?
amazontuba mervee123_ ıhlamur içebilirsin canım sabah akşam 1 fincan ama daha fazlasını tavsiye etmemişti benim doktorum. Bol su iç. Bal limon zencefil karışımı da iyi gelmişti bana
mervee123_ amazontuba teşekkür ederim kaç gündür hastayım cesaret edemedim sonra buraya sormak aklıma geldi teşekkür ederim