gozz1 5 aylık bebeğim bugün 6 saatte 4 kere kaka yaptı. Normalde de her gün mutlaka kaka yapıyor en az 3 kere falan. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kakası normal herhangi bir farklı durum yok kakasında. Bu kadar sık yapması normal mi sizce?
Elif337798 İsal seklindemi acaba ve elinizi karnıns koyun bağırsakları hareketlimi bakım şuanda bir rota salgını var
gozz1 Elif337798 Bağırsaklarında öyle hareket yok baktıgımda. o gün 1 kere daha yaptı sonra yapmadı toplam 5 oldu yani teşekkür ederim bu hafta doktor kontrolümüz var doktora da bir sorarım
yunusderintemel Dış çıkarma zamanı da kaka sayısı artıyor benim bebeğim de dış patlatacaği zaman çok yapar ishal gibi
gozz1 yunusderintemel aa öyle mi bizim de salyalanma çok arttı dişlerini kaşıyor habire ve diş etleri şişti ondan da olabilir o zaman teşekkürler