cikolatahurma kedilipicama bizim varda şuan burada değil kaynanamlarda bıraktık 750 e koymuştum yepyeni ama işte kargo felan çok çıkabilir
alparslan14subat kedilipicama bende var puset şeklinde oto koltuğu 13kg kadar eşim aracını satınca yepyeni kaldı öylece
nisammmmmmm nisammmmmmm kedilipicama ilandan kaldırmıştım msj atarsanız gardropstan bilgileri paylaşırım