ohafalanoldum Kızlar 4 ay önce sezeryan oldum henüz regl olmadım ama bir haftadır damla damla yada çok az sürüntü şeklinde kanamam oluyor tam regl gibi de değil. Normalde 40 ım çıktıktan sonra kanamam durmuştu. Bu durumu yaşayan var mı bu regl mi sizce?
Taftafgiller ohafalanoldum Benim de 3 ay 12 gün oldu doğum yapalı. Aynısı oldu 10 gün sürdü doğum kontrol hapı kullanıyorum bende şurda bekleyeyim. Ama bence sizin ki adet
ohafalanoldum Taftafgiller hafif karın ağrısı da olmuştu adet öncesi ağrı gibi ama kanama çok az olunca emin olamadım 🥲 kimsenin başına gelmedi galiba :///