fdn25 Kızlar bebeğimin ateşi alından şu temassız ölçen cihazla ölçünce normal çıkıyor ama koltuk altı cihazıyla ölçünce 35,8-36,1 gibi değerler çıkıyor bu neden olabilir aceba koltuk altı cihazı mı bozuk
merilla1 fdn25 temassızlardan bende aldım bes para etmez. Kızımın aşı sonrası ateşi çıktı hissediyorum yani yanıyor çocuk, 36.5 gösteriyor deli etti beni. Sonra evde eski usul koltuk altından olcululenden buldum da 38 dereceymis meğerse. En iyisi kulak içi ölçülen ateş olcerler ama onlarda çok pahalı
birerkekbirkizannesii fdn25 endıse edecek bısey yok annesi zaten anormal bı durum olsa bellı olur elını koydugunda ısısı normalse sıkıntı yoktur, ayırda üst üste ölcum çok oynar kızımı az evvel olctum 35-37 arası gıdıo gelıyor
fdn25 merilla1 temassızlar sıkıntılı evet benim kafamıda koltuk altından ölçünce 35 küsür çıkması karıştırdı 36 larda olması gerekmiyor mu normal ateş değerinin