sananedallama çok çok geçmiş olsun tez zamanda şifasını dilerim❤️🩹 benim kızımda 3-4 ay önce çay döktü boynuna göğüs üstüne doğru 2. Derece yanık denildi iki hafta yanık merkezine gittik iki günde bir kontrole gittik tabi her gün değildi. Her iki günde bir kendileri açtı krem sürdü pansuman yaptı geri sardı bize evde asla birşey sürmeyin açmayın dediler. En son kazıma işlemi yapıldı üç yerde yanık vardı bi tamesi çok derindi onuda kazıdılar şuan çok şükür büyüdükçe izi kayboluyor aman çok çok dikkat edin saniyelik olan oluyor. Rabbim beterinden korusun günlerce kendimi hatalı görmüştüm onun üzerine şuan psikolojik destek görüyorum o derece deliye dönmüştüm. Dökülür dökülmez yıkamanız iyi olmuş bizde direk soğuk suyun altına koydul direk yanan deri kalktı o esnada iyileşmeye yakın mutlaka kantoron yağı sürün biz öyle yaptık tekrar çok geçmiş olsun 💐