göbeği bacağı kolu sıcak su döküldü hemen soğuk suya tuttum sonra hastaneye götürdüm ilk yanık pansumanı yapıldı krem sürüp sardılar antibiyotik melhem vs verdiler yanık merkezine yönlendirdi bugün kapalıydı ama orda cerrah baktı yine pansuman yaptı kafayı yemek üzereyim başına gelen var mı nasıl olacak ne yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum ağlamaktan perişan oldum