meme reddi sanırım bu aylarda çok yaşanıyor yeni doğduğu döneme göre emiş gücü daha hızlı geliştiği için memede az durması normal daha hızlı doymayı öğrendiği için ama ittirme ağlama gibi şeyler red ettiği için oluyor sakın biberona başlamayın benim en büyük pişmanlığım bir kere biberona alıştı aylardır geri memeye döndürmeye çalışıyorum sabırlı olun biberondan dolayı meme reddi yaşamazsa geri dönecektir memeye bir de kendinizi saatle sınırlandırmayın isterse 1 saat önce emmiş olsun ama isterse memeyi yine verin illa 3-4 saat olmasını beklemeyin