Kızlar sizce bu bazı insanların çok sütü olması neyden kaynaklı hiçbir şey yemese içmese yani sadece ekmek bile yese çok sütü olur yengem mesela onların zamanda tabii et Kuru dut yulaf vs yemiyorlarmış sadece makarna ekmek falan yine de çok çok sütü varmış mesela ben hergün protein sebze yani güzel besleniyorum ona rağmen aman aman bir sütüm yok ablamda öyleydi hiç bişey yemiyordu nerdeyse diyet yaptığı için maşallah çocuğu da bir kilolu idi anlamadım bu süt işini ya gerçekten nasip işi sizce