SibelKaratepe Edaemekli benim oglum 3 aylıkken başladı ben anlamadım desem yeridir zaten ilk çocuk olduğu için tecrubesizlik te vardı kendi kendine çıkmış patlak verince anladık 😊
Aryasare Badevehande Ellerini keşfediyo bizimkide 3 ay 10 günlük parmaklarını emip duruyo doktor ellerini tanıyo dedi 😊