turtikk bulunduğu odanın büyüklüğüyle alakalı. Geçen seneki evimde odam çatı katındaydı odaya buhar yeterli geliyordu. Yeni evde hiç kullanmadım. Ama tavsiye eden arkadaşım buharının iyi olduğunu söylemişti. Kısaca tavsiye üzerine alıp memnun kalmıştım 🥰