UZun zamandır uygulamayı takip ediyorum ama daha öncesinde kayıt oluşturmamıştım. Oğlum 8 aylık, beraber uyumayı tercih ettiğim için beşiğimizi toplasak 10 kere kullanmamışızdır.
İster anne yanı ister normal beşik olarak kullanılabilir. Beşikle ilgilenen olursa Uyku seti ve yatağını hediye olarak yanında verebilirim