iremre20 Kozlar merhabalar Eylül ayında doğum yaptım kızım 7 aylık 3 ay önce adet görmeye başladım ama 3 nisandan beri adet olmuyorum bu şekilde olan varmı acaba
nnoktaa iremre20 doğum sonrası hormonlar nedeniyle düzensizlikler normaldir. Ancak yine de bir kadın doğum uzmanına görünebilirsiniz.
defnnee iremre20 Bende temmuzda doğum yağtım bir kaç aydır geç oluyordum ından önce düzenliydi adetim bu ay olmadım sizinki gibi benzer siz ne yaptınız son durumunuz nedir doktora gözüktünüzmü