acemiaanne Doğum yapalı 23 gün oldu dikişlerim düştü ama bir tanesi kalmış baktığımda sanki rahmin içine doğru uzuyor o ip ipi tuttuğumda rahmin içinde olduğunu biliyorum ne yapmalıyım
210624 acemiaanne bizim burda bıddım sabunu var dogal el yapımı brn onunla yikamistim dikislerimi kurumustu düşmüştü
ruveyda_34 acemiaanne ordakı sızınle ılgılenen hemsıre bakar onun yapabılecegı bırsey degılse doktora gıt der ama anlıyorlar
bossmomm acemiaanne benim 34 gün oldu yeni yeni biriyorler son iki gündğr iç dikişlerim düşüyor ama iç dikişlerim çürümüş halde düşüyor normalde ipi mordu ama sararmış çürümüş halde düşüyor dıştakiler ipli halde son bir tane kaldı dışardan
210624 acemiaanne kadin hastalıklarına gidip gösterseniz sizin için daha iyi olur ama dokunmayın enfeksiyon falan kaparsa siz çekersiniz acısını