heravera Süt ürünleri alerjimiz için kendi yaptığım diyeti tamamen açtım bebeğimin diyetini açmak için alerji doktorumuza gidemedik şehir dışında olduğumuz için ama mesajlaştık nasıl açacağımı sordum aynı kendi diyetini açtığın sırayla dedi yoğurtdun fırınlanmış hali - tarhana çorbası - yoğurt çorbası- labne - yoğurt şeklinde sıralama söyledi yanlış sıralama yapmadıysam çocuk dr u da buna çok yakın bir sıralama yaptı Sizler bebeğinizin diyetini bu şekilde mi açtınız tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz lütfen
nuroner heravera sıralama şöyle 100 ml sütten yapılmış kek, 200ml sütten yapılmış kek, yoğurt çorbası, kaşar , labne, beyaz peynir, lor en son formul mama ya da inek sütü
ayazbebek_0 Benim bebeğim de alerjikti test falan yaptırmadım Yumurta ve süt ürünlerini alerjisi vardı Kendi denemelerimle anladım ve bir yıl boyunca ben de yemedim bebeğim de yemedi bir yıllıktan sonra geçtiğini duymuştum ve kendim yemeye başladım fakat bir sıralama yapmadım Normalde kahvaltımdı yumurta mı peynir mi falan yedim baktım üstüme geçiyor ama çocuğum etkilenmiyor çünkü daha öncesinde yediğimde üstüme geçiyordu ve bebeğim hemen kusuyordu sonradan bebeğime de yumurta süt ürünleri yavaştan vermeye başladım ona da herhangi bir sıralama ile vermedim rastgele geçti çok şükür
ayazbebek_0 ayazbebek_0 olduğum şehirde test yapılabilecek bir hastane olmadığı için yaptıramamıştım ve Zaten ben tükettiğimde Bebeğimin kustuğunu gördüm Doktor da aynı şekilde alerjisi olduğunu söyledi tüketme dedi 1 yaşından sonra dene dedi ve geçtiğini gördüm şu an iki buçuk yaşında bebeğim ve hiçbir sorun yok çok şükür
heravera ayazbebek_0 geçmiş olsun bizim tepkimemiz kakada kandı çocuk alerji dr na gittik diyete başladım sonra diyeti kendim açtım bebeğimde de açacağız ama vücudun daha kolay tölere edebileceğinden daha az tölere edebileceğine doğru tüketmemi söyledi yazdığım şekildeki gibi yani rastgele tüketmek belki bizim içim sakıncalı olabilir Birde ilk çocuk olunca zaten tecrübesizim bu konu da hiç bilgi sahibi olmadığım bir konu buradan fikir alışverişinde bulunmak istedim ☺️