haticeabdl ya ilk günler çok kaçırıyor zaten. Ben yarım saatte bir oturtuyordum. Çünkü oturttuğumda çişini tamamen yapmıyor küçük küçük yapıyordu. Gün geçtikçe çişini biraz da olsa tutmaya başladı 1 saat 2 saate 2 saat 3 saate çıktı. Zaten birkaç gün sonra belirti veriyordu benim kızım bacaklarını birbirine sürtüyordu o şekilde anlıyordum geldiğini hemen oturtuyordum öyle öyle 10 güne alıştı sayılır sonrasında da dönem dönem kaçırmaları oldu tabii ama 1 hafta 10 güne alışılıyor genelde. 1 aya tamamen oturuyor sistem