ummacelya [silindi] enfeksiyon falan varsa 1 gün onceden yatis veriyorlar diye biliyorum gecmis olsn 🥺
[silindi] gizememre Yarın halledecekler canım. Sabah erken gel, dedi doktor. Annemi bir gece önceden yatırmışlardı. Acaba bende de olur mu ki. Herkeste aynı mı acaba aslında merakım bu 😞
gizememre [silindi] bazı hastaneler prosedürü birebir uygulayıp bir gece önceden alıyorlar bence en güzeli de bu ama bazı hastaneler yer olmadığı için ameliyat sabahı çağırıyor yarın mı ameliyatın kuzum
[silindi] gizememre Salı günü alacağız ameliyata , dedi kuzum. Cuma öğleden sonra kan verdiğim için anestezi birimiyle görüşemedim. Yarın sabaha kaldı.
gizememre [silindi] valla öyle denk gelmiş ki yarın da yatırabilir o zaman kuzum hazırlıklı git bence
forumgurmesi Geçmiş olsun şimdiden yatış bazen sembolik oluyor eve gönderiyorlar ama bunda nasıl olur bilemedim :(
gizememre [silindi] olsun yeter ki iyi ol da oğlunu getirirler maske takarsın 15 dakika da olsa görürsün kuzum 🥰