Aysheecann Kızlar lohusayken sizde terliyormuydunz bn mi cok terliyorum suyum cıkıyor özellikle geceleri
Dgndrmz Aysheecann herkes terliyo canım ama bu iyi bişey terliyerek ödem atıyosun yoksa ödemli kalınabılıyo şiş şiş yni. Bn ilk 3 ay asırı terlemiştim hatta lohusalığımda sırtıma devamlı havlu koyuyodum terledıkce degıstırıyodum
SenaBetul Aysheecann hatırlamak dahi istemiyorum pijama yetiştiremedim üstüne de satın aldım o derece siz düşünün kalorifer kapattiriyordum tabi bebiş var diye eşim geri açıyordu sana sıcak diye
Deletedmom122 btl_5860 bende canım lohusalıkdan beri günde 1 2 kez dusa giriyorum ama gececek bence ilerleyen aylarda.
Berrinsoyagazi14 Aysheecann ahh ahhh ben hayatımda böyle terlediğimi hatırlamıyorum yataktan kalktığımda resmen baldırlarıma kadar su akardı bacaklarımdan 20 günde 10 kg verdim sonra üşüttüm ateşim çıkmıştı serumla ayağa kalktım iştahım kesilmişti paso su ve süt arttırıcı çay içiyordum 20 gün sürdü daha sonra az az terlemeye devam ettim
Ebruea Aysheecann 🤦♀️ kabus gibiydi başımdan aşağı kaynar suları döküyorlar gibi terliyodum terledikçe soyunyodum. Her defasında da biri bişi söylüyordu yok bunlar geçince hep ağrın olcak onlar yapışıp kalck askılı şeyler giyme üşütcn bilmem ne. 2 aylık olduk hepsi geçti çok şükür.
Kubralbayrak Ya kızlar bende öyleyim ama doğumdan beri kızım 6 aylık oldu nerdeyse hala öyleyim emerken sıcak basıyo başımdan aşağı kaynar su döküyolar sanki çok baş ağrısı oluyo niyeyse doğumdan beri bunları yaşıyan varmıdır