kezbanatalay Kızlar biraz tontiş bir oğlum var koltuklara tutunup yürüyor kendi kendine ayağa kalkıyor tutunmadan durabilir 10 saniye falan ama yürümüyor bu normal mi
TwinsAndBeren kezbanatalay benim abim 16 aylık yürümüş tembelmiş ve şişkoymuş😀 sizinki de yürüme sinyalleri veriyor 1 ayı bulmaz yürür bence 😊
Gmzakts19 Çok normal 😌 benm kızımda 14 aylık yürüdü . Biraz geç kaldılar ama geç yürüyenler daha sağlam adımlar atıyor
milletsanakanalizemiolacak kezbanatalay 18 aya kadar normal diyorlar canım merak etme ayakları üzerinde duran bir çocukmuş yürür canını sıkma benim bebeğim 7. Aydan beri ayağa kalkıyor 10 buçuk 11 aylık gibi adımlamaya başladı ama 5 6 adım gerisi yok 12 aylık şuan hâlâ tam anlamıyla yürümüyor ayaklarının üzerine basması ayağa kalkması önemli hepsini yapıyor minnoşlar biraz zaman ❤️
mdmr_ Çok normal , benim oğlum 15 aylık yürüdü , zaten 18 aya kadar normal kabul ediliyor için rahat olsun