Zese benim oğlum 3 yaşında o da öyle. 1 buçuk yaşından 2 buçuk yaşına kadar hep ağızındaki yemeği yere tükürüyordu bilerek yapıyordu. Şuan o huy bitti şükür ama şimdide istemediğinde lokmayı alıp fırlatıyor yada kaşığı atıyor falan. Ama baya azaldı, sanırım zamanla geçiyor bu olay