Bebeğim genel olarak çok sakin yapılı ya da güleç bir çocuk değil ama neşeli keyifli zamanlarımızda illa oluyordu bunu kabul ettim mizacı böyledir diye ama bazen öyle zamanlar oluyor ki. Mesela şu ara asla hiç bir şeyden memnun olmuyor, sürekli mızmız mızmızlık da değil. Sinirli sinirli bağırıyor, yere koyuyorum bağırıyor kucağıma alıyorum yine aynı yatırıyorum kaldırıyorum hep bi sinirli. Alt değiştirmek üstünü giydirmek zaten zulüm. Ben ağlatmayayım diye oyunlarla kandırmaya vs çalıştıkça o daha beter olmaya başladı. Gerçekten siniri ve mızmızlığıyla başedemiyorum bazen. 8 aylık bebek ne kadar sinirli olabilir ama öyle cidden. Hiç görmedim ben böyle başkasında.Gece uykuları iyiydi şimdi o da bozuldu. Sabaha kadar gözü kapalı yatağın içinde dönüyor sürünüyor arada bi ağlar gibi bağırır gibi ses çıkarıyor. Sürekli kaşları çatık ya da ciddi bakıyor yüzüme falan. Nerede yanlış yapıyorım ne yaptım da böyle oldu anlamıyorum. Zaten emmeyen bir bebek sağımla besliyorum. 3 saatte bir süt sağıyorum o yüzden ne bi yere gidebiliyoruz ne gezebiliyoruz gittiğimiz yerden koşa koşa eve dönüyoruz süt saati geldi diye eskiden araba da sağardım gittiğimiz yerde ama artık sıcak oldu ve stres oluyorum o yüzden evde bunalsam da bi yere gitmek de istemiyorum artık çünkü o da keyif vermiyor. Gurbetteyiz yanımızda kimse yok. Eve tıkılı bi halde yaşıyorum. Bunalmış durumdayım.