9 aylık oğlum hala geceleri iki saatte bir ağlayarak uyanıyor biberon verince çok az içip uyuyor. 30-60cc kadar içiyor. Sadece mama içiyor bu arada emmiyor.
Doktorumuz su ver dedi ama su verince iki dakika sonra tekrar ağlayıp uyanıyor. Geri uykuya dönmesi için mecbur mama yapıyorum.
Nasıl keseceğim bu gece beslenmesini? Sadece alışkanlıktan kalkıyor artık galiba.