hepbahar123 ağız yarası için şuan aklıma geldi,karadut özü iyi geliyor. Oğlum da hasta oldu ve hastalık bitimi ağzında aftlar oldu,çocuk doktoruna götürdüm acımadığı ve yemesine etkisi olmadığı için önemsiz dedi herhangi birşey vermedi,karbonatlı suyla ağzını silebilirsin ve diş fırçalamayı ihmal etmeyelim dedi sadece. Karadut özü vardı evde birkaç gün 1 tatlı kaşığı verdim geçti ağzındakiler. Çok geçmiş olsun umarım bir an önce toparlar yavrun 🙏🏻