Kızlar malum havalar sıcakladı ben asla sevmiyorum yaz aylarını sürekli terliyorum ve gittiğimiz yerlerde hava sıcak diyorum sana sıcak diyorlar ben mi abartıyorum yoksa millet yazı sevdiği için mi onlara sıcak gelmiyor yani kışın bile kısa kollu ile gezerim asla soğuk demem tiroid bozukluğum var oda mı etkiliyor dengemi bilmiyorum