Arkadaşlar merhaba kafam gerçekten kazan gibi bebeğim 6 ay 21 günlük doğduğundan beri uykusu yok 4 ay kadar aslında bi tık daha iyidi 4. Aydan sonra hepten bozuldu diş diyorum ortada biseu yok çok zor hale geldi uykusu var aşırı direniyor sürekli huzursuz ağlıyor ilk zamanlar pedia d 3 vitamin kullanıyordum sonra ocean geçtim baya oldu gerçi ama acaba bundan kaynaklı olabilir mi bilmiyorum çocuk uyumuyor ya ne gece ne gündüz özellikle de gündüz yarım saat uyku olur mu uykusu var ama alamıyor neler yapıyorum öneriniz tavsiyeniz böyle olan bebişler var mı çok yıpratıcı bi süreç