ysm53 simdi bebeğiniz küçük bi iki aya düzene girer ama ben bebeğinizin gün içindeki uykularından kaynaklıyo demekki fazla uyuyo yada fazla yoruluyo, sabah en geç 8 de kaldırın 3 aylık olduğu için 1 1 bucuk saatte bir yatağına götürün zaten uyku sinyalini alırsınız en önemlisi desteksiz uyutmaya alıstırın destekli bebek uyumaz, en geç 6 bucuk 7 de gece uykusuna geçirin belki o geçmeyecek ama siz iki saatte uğraşsanız uyutmaya calısın vücudu alışacak bi zaman sonra.ben bebeğimi 2 aylıktan beri beşiğinde alnının ortasını okşayıp emzik vererek uyuttum bazen cok ağladı sakinleştirip yerine koydum çok uğraştım bi saat odadan cıkamadım ama suan kendi uykuya geçebiliyo 6 aylık ve beşiğinde uzun uyuyor sadece onun bana ihtiyacı olduğu anlarda kucağımda uyuttum diş sancısı gaz sancısı vs aslında biraz siz nasıl alıştırırsanız öyle gidiyor bundan sonraki süreçte