Merhaba. Ben daha önce de konu açmıştım.
Moralim biraz bozuk ve ne yapacağımı bilmiyorum fikir Almaya geldim.
Bebeğim doğduğundan beri hem beni emiyor tek göğüs hem de mama içiyor. Ve doğduğundan beri hep 60 cc veriyorum yani fazlasını hiç vermedim.
İstediği oldu ama ben vermedim çünkü kilo alımı iyiydi.
Son 2 aydır biraz fazla kilo alıyor ve şuan kilosu 8.800 boyu da 70 cm.
Aslında boyuna göre kilosu iyi ama doktor mamayı azalt dedi.
Şuan gündüzleri ek gida verdiğim için emzirip uyutmaya çalışıyorum ama aşırı derecede ağlıyor yani sanki açlıktan gibi öyle ağlaya ağlaya uyuyor ama benim içim parçalanıyor ne yapacağım ya doktor azalt sağlıklı kilo olmaz dedi ama bu çocuk aç ve ağlıyor ne yapicam