tubacihangir Bebeğim 2 3 gündür kakasını yaparken zorlanıyor. Zorlu kaka köpüklü olabilir diye okudum ama köpüklü kaka yapmasının başka sebebi olabilir mi? Doktora gitmeli miyim? Gaz sancımız aşırı kusmalarımız yok. Gayet rahat bi bebek beslenip uyuyor. Bu durumu yaşayan oldu mu
aydint Bende yaşadım şuan 8 aylık kızım annemgil bişey demeyince doktora götürmedik açıkçası dediğiniz gibi keyfi yerinde de olunca da bende gidelim demedim bi sorunda yaşamadık bu zamana kadar,baya sesliydi bizimki
mdmr_ Daha çok küçük bişey olmasa bile yine de bir doktora sorardım ben olsam içim rahat eder kafamda soru kalmazdı
ciomomss 3 aylığa kadar falan köpüklü yapabiliyorlarmış kakalarını biz 5 aylık olduk daha iki üç haftadır o köpük olayı tamamen bitti bebekte huzursuzluk kaka yaparken ağlama yoksa sorun olduğunu düşünmüyorum doktora sormuştum ben de emzirdiğim için o zamanlar benim yediğim şeyler bu şekilde köpüklü kaka yaptırır mı diye doktor da üç ayın sonlarına doğru gerileyecektir köpüklü ve gürültülü kakalar normak demişti
tubacihangir Doktora gittik gazı var dedi probiyotik başladık ve masaj önerdi. Ayrıca bana süt ürünlerini biraz azaltmamı söyledi. Teşekkürler herkese