Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın çocuğuna ramazanda otizm teşhisi kuruldu. Rapor alıp eğitime başlaması gerekiyor. Ama gel gör ki Ramazandan bu yana Çözger için randevu almaya çalışıyoruz ve hiçbir şekilde randevu yok. Saat 9:55 gibi arıyoruz. Sistem açılmadı saat 10da arayın diyorlar. Bu sefer saat 10da asla bağlanılmıyor. Randevu bulamadıkça eğitime başlayamıyor arkadaşım. Bu bölüme nasıl randevu bulabiliriz. Bilgisi olan yardımcı olabilecek var mı?