Umursamayin bence bir süre hem onun keşfetmesine engel olursunuz hem 2 yas inatlaşma dönemi hemde kendinizi yorarsiniz zamanla bırakıyorlar zaten döke döke sıkılıp başka bir şey arayacak kendine havalar güzel dışarı çıkarın balkonda su etkinlikleri yapın mesela unutur ilgisi başka yöne kayar