9 buçuk aylık bebeğim…
Sıcaklar tam gelmemisken 3 günde bir yıkıyorum . Her banyo sonrası kulak çöpü ile nazikçe kulak içi temizliği yapıyorum.
Son zamanlarda kulağını aşırı esneterek çekiyor ama huzursuz değil yine de diş çıkarıyor diye üstten 4 dis olmak üzere ona yordum ama yine de acaba çocuğun kulağı yetişkin insan gibi pisleniyor ayrı bir sıkıntısı olabilir mi yoksa normal mi diye düşünüyorum.
Kulak çöpü ile temizlerken çocuk cok hoşlanıyor kaşındığı belli