Elabebekkk12 Bugün kırkımız çıktı ama benim 2 gündür çok yoğun kanamam var adet olmuşum belli. Pedi Çok sık değiştiriyorum ve rengi bile kan kırmızısı anlamayamadım nedenini bir korkmuyor değilim
KendiEvimdeDeplasmandayim Elabebekkk12 46.günde ben adet olmuştum ilk iki adetim cok yoğundu depend kullandım hatta sonradan azaldı. Siz yine de doktora sorun tabi
leylaaksuu Elabebekkk12 benim 5 aydır öyle ilk üç gün evden çıkamıyorum o kadar çok ki kanamam bazen yarım saatte bile bakıyorum koltuk örtüsü leke olmuş herkes normal dedi halsizlik yapmıyorsa kan değerlerin iyiyse normal dedi hemşire arkadaşım da yapmıyor diye gitmedim hastaneye
Aklimideliricem 40 kontrolü oluyo zaten normalde seni çağırmadılar mı kontrole gidip bi sorun var mı yok mu baktırman lazım
Elabebekkk12 Aklimideliricem yok demediler öyle bişey günde 1 paketi bitiyorum 15 defa değiştiriyorum anlayamadım nedenini.
Aklimideliricem Elabebekkk12 ooo bence git kontrole bi baksınlar belki bi terslik felan vardır Allah korusun
Elabebekkk12 KendiEvimdeDeplasmandayim şu 1 hafta bir bekleyeyim olmazsa kendi doktoruma gözükmem gerekecek bu gidişle
KendiEvimdeDeplasmandayim Elabebekkk12 sezeryan mı oldunuz doktorum sezeryanda adet kanaması cok olur demişti
Elabebekkk12 KendiEvimdeDeplasmandayim evet sezeryan ama ilk bebeğinde böyle birşey hatırlamıyorum bunda çok yoğun birde rengi bile beni irkitti kıpkırmızı olunca artık kıyafetim bile kirleniyor şaşırdım bu durumda
Aklimideliricem Elabebekkk12 yani bilmiyorum ki belki de normaldir yorumlarda başına gelen olmuş ama için rahatlar en azından🌸
Grupyildizi Benimde oyle olmustu hemsireyi aradim temizleniyor devam ederse gt doktora dedi snradan azaldi gtmedim