hulu61 doğum iznin bittikten sonra ilk çocuk için ilk altı ay 3 saat izin yani öğlen saat bir yapıyor ama sorumlun yada arkadaşların herkimse öğlen arasına 12-13 arasında çıkıyorsanız 12 ye kadar diye de anlaşabilirsiniz. Çocuk muhtemelen 8,9 aylık oluyor. Sonrada çocuk 15 aylık olana kadar öğlen iki buçuğa kadar çalışıyorsunuz. Çocuk 15 aylık olduktan sonra iki yaş iki ay olana kadar da 4 mesaisi şeklinde çalılıyorsunuz. Ama mesela şu durumda değişiyor. Bazı yerlerde iş çıkışı akşam beştir . Ama çoğu yerde 4 tür ona göre de giriş çıkışlar değişri