pelnztrk momas hangi Molfix kullanıyosunuz valla ben anlamadım niye öyle oldu 2 kere taşırdı. Prima vardı 3 paket 2 numara hediye gelmişti akşam takıyorum sabaha kdar kaka yapmasın taşmıyordu çok iyidi ama çok pahalı prima
momas pelnztrk klasik canım mavi olan varya ondan 3. Aydan beri onu takıyoruz 1 kez bile taşmadı 9.5 aylık şu an. Kimi taşıyor neden bilmem prima ebet çok pahalı gereksiz hani
pelnztrk momas şimdi 3 d geçtim Molfix alim dedim şikayet ettim kimyagerler dönüş yaptı incelicekler istediler ürünü geri
myavocado eylulismomm goon hiç kullanmadım, oğlum 9 aylık ben doğduğundan beri sleepy ecolojik kullanıyorum, kahverengi paketli olan, pişik, sızdırma filan yaşamadık hiç çok memnunum, fiyat olarak da makul markalardan küçük bir paket deneyin derim.
myavocado Gokturkmom Aaa ben de doğduğundan beri sleepy kullanıyorum, bebege göre çok değişiyor bu ürünler 🥴