Anneler oğlum 4 aylık bu aralar alt dudağını emmeye başladı içine götürüyor ağzının, emzik almıyor ne denediysem.Alışkanlıktır diyeceğim belki dişlerinden dolayı ama internetten psikolojik olarak anne ile bağlantısı bir şeyde eksiklik olduğu yazıyor doğru mı acaba bilginiz var mı