emy12 13.gündeyim vajinal doğum yaptım kanamalarım ilk gün ki gibi yoğun değil ancak hala devam ediyor arada da bi parmak çeyreği kadar pıhtı kan geliyor normal mi ?
Gokturkmom emy12 Sezaryen doğum sonrası çok sonra bende de pıhtılı kanama olmuştu doktoruma sorduğumda sürekli ve çok olmadığı sürece sıkıntı yok demişti
Minikbirprenses emy12 40 gün devam ediyor azar azar sonra regl oldum ben sanırım ,40gubden sonra biraz arttı 5 gün sonra geçti
emy12 kirmizibalikbeachte inşallah kadınlar kulubune filan baktığımda ölümden döndümler filan yazılınca tribe girdim 🤦🏻♀️
kirmizibalikbeachte emy12 aman diyim tripten çık, normal bir süreç. Benimde pıhtı çok geliyordu ölmedim. 🤷🏼♀️
Busbus34 birmommy hiç belli olmuodu 30 gun kanama şeklindeydi 5 gün lekelenme oldu 2 gun hiç yoktu sonra tekrar kan başlamıştı