naz6767 süt iznini 3 saat kullanıyorsanız o şekilde yapabilirsiniz.( normalde günlük 2 saattir süt izin süresi) o yüzden şaşırdım 3 saat kullanmanıza. Kanunda da geçer ya günlük izin süresi kullanılır yada toplam 1 gün şeklinde. İş verenin izni kullandırmama gibi bir durumu söz konusu değildir.