Merhaba kızlar
Daha önce thy çağrı merkezinde 3 yıl çalıştım
Şimdi bi oğlum var 5 yaşında
Dışarda gidip çalışamam çünkü onu bırakacak
Kimsem yok bende evden çalışmak istiyorum
Malum bu devirde tek maaş sadece mutfağa yetiyo ekstra bişey için zor oluyo
Drg gurup danışmanlık adlı bi şirketle online anlaştım Kariyer.net pragramı aracılığıyla
Oğuz çağrı merkezi olarakta geçiyo aynı zamanda
Size sorum
Böyle bi işte anketörlük yapan varmı
Ve bu şirketi duydunuzmu ?
Kariyer.net den iş başvurusu yapmıştım
Bilindik bir site bi sorun çıkmaz diye düşünüyorum
Bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum 🌸