Kızlaaar nabiyosunuuuz size birşey sorucam mesela her hafta evinizi dip köşe temizliyormusunuz yoksa ayda bir falan mı yapıyorsunuz ben her ay perdelerin hepsini yıkarım mutlaka cam silerim ama her haftada camların önünü alırım toz oluyor diye işte gardolap üstlerini dilerim petekleri silerim kapıları silerim sil spuur her hafta detaylı yapıyorum hatta salonda koltugum biri krem rengi surkeli ustundeyiz diye onuda haftada bir mutlaka silerim geçen kuzenlerim arkadaşlarım falan ban abarttigimi söylediler bu yaptıklarını ayda bı detayliyapsan sonra zaten düzenli supurdugum için yeter dedileler abarttigimi söylediler sizce abartiyormuyum temizlik işini ayda bir yeterlibmi sizce yada 2 haftada dip köşe yapsam bilemedim ya abartiyormuyum sizce