Çok fazla eşya aldığımı farkettim bebeğim hep standart tabağını kaşığını kullanıyor diğerleri fazladan oldu sadece dolapta duruyor aldığım şeylerde ucuz şeyler değil kaliteli güzel sağlıklı şeyler almaya çalıştım hep sonucta ortalık ateş pahası o kadar pahalıya alıpta hiç kullanmamak beni üzdü satmaya karar verdim almak isteyen olursa yazsın