yonca004 Ben normal doğum yaptım, çok şükür hem çok hızlı hem çok güzel geçti. Tekrar doğum yapsam yine normal doğumu seçerdim. Travma kalması sonraki doğumu çok etkiliyor maalesef ilk doğumu sonrası 2. Doğumlarına farklı doğum yolu seçen çok tanıdığım var. Bence bu durumda Doktor’un da önemi büyük, yani ben öyle düşünüyorum. İyi bir doktor ve ebelerle bence doğum da güzel ilerliyor. 4.5 saatte toplamda dogumum oldu bitti son yarım saat zorladı beni o yüzden tekrar olsa aynı doğum şeklini seçerdim. Yengemin doğum sürecine birebir tanıklık ettim o yüzden sezeryan bana çok uzaktı. Her doğum kendine özgü oluyor, hangisi seni iyi hissetirecekse o olmalı bence