6.5 aylık bir oğlum var ,4. Ayından bu yana meme reddi vardı haliyle sütte azalma oldu mama vermek istiyorum biberon tutamıyor yada tutmuyor ek gıda erken başladık ama asla yemiyor kilo alımı durdu çok güzel gelişimi vardı bir anda durdu idrar sayısı azaldı, 2 3 günde bir kakasını yapıyor sürekli ne yapacağım konusunda hiç fikrim yok bebeğim için çok üzülüyorum aynı şeyleri yaşamış anneler varmı nasıl bir yol izlediniz