brvnkr Midemin sağ tarafında şişlık var sankı bır ağırlık var gıbı korkuyorum 😪 nefes almakta zorlanıyorum gecen gun kadını. Yanına gıttım göbek düşmesı dedı Sıvı bırıkmıs. Göbek düşmesı oyle mı olur korkuyorum çok uyamıyorum😪
Havva97 brvnkr düz bi yere yakın ve göbek deliğinizin orda seyrime , nabız atması tarzı bi atım var mı ?
Pembe333 brvnkr doktor kesin bişey demeden kendini korkutma bence boşa stres yaşama derim başka bişeyde olabilir belki basit bi gaz problemidir yada baska bişey kendinizi korkutmayın bi doktora danışın bence geçmiş olsun
dlraaa brvnkr belki de hepsi psikolojik biliyor musun bende de panik bozukluk anksiyete var çok fazla odaklanıp takıyorum kafama 😕 sol taraf benimde en büyük korkum mesela
brvnkr Pembe333 pazartesi gıdecem ama cok korkuyorum panık atayım var sankı kötü bır hastalık var gıbı hissedıyorum
Havva97 brvnkr o zaman göbek düşmesi değildir mideyle alakalı reflüdür gazdır merak etme bi şey yoktur
brvnkr dlraaa bı ağırlık var gıbı yemek yıyınce rahaysız oluyorum bıde dokununca sertlık gelıyor elıme
Havva97 brvnkr sen bi doktora görün için rahat etsin belki sinidirim sisteminde bi sıkıntı vardır en iyi doktorlar bilir tahlil vs alsınlar ultrasonla baksınlar
Pembe333 bencede psikolojik olabilir kötü şeyler düşünüp kendini strese sokma kesin bişey yokken panikletme kendini güzeell düşün güzel olsun 💐